Petra och Liselott gör podd

Nytt poddavsnitt ute!

NYHET

Med utgångspunkt i vinterpratet "Indiana Jones och jakten på blodsockret" och det kommande sommarpratet den 4 juli berättar Olof Wretling om vad han vill bidra med genom sina berättelser.

Vi pratar också om livet som pappa till en son med T1D, den första tiden efter diagnosen och insikterna som har förändrat hans sätt att tänka kring oro, föräldraskap och diabetes. Olof delar generöst med sig av sina tankar om teamwork, papparollen och att våra barn inte alltid bär samma känslor kring diabetesen som vi gör. Ett varmt, tänkvärt och stundtals väldigt roligt samtal som ger nya perspektiv till både föräldrar och andra som lever nära diabetes.

Till avsnittet!